Muscle Leggings and Other "Oh No They Didn't" Crazy Products

7:40 AM

Muscle Leggings

Have you ever been walking down the aisle of the store or flipping the channels on the TV and run across a crazy product that just made your jaw drop, and not in a good way? Let's face it, there are some things that just never should have been made. I guess everything has a place, but sometimes you see that product that makes would wonder "Who would use this?" All the products below made me really stop and wonder, what do you think, are they keepers?

Footprint Shoes

Computer Privacy Screen

Hat Wallet

Bacon Toothpaste

Fanny Floss


Beard of Bees


Have you come across any weird products in the store lately?

 

You Might Also Like

23 comments

  1. Ok what? Those fetal bites are DISGUSTING!

    ReplyDelete
  2. Oh wow, I agree with Liz gross on those fetal bites, gag! Weird crap out there haha

    ReplyDelete
  3. wow, seriously. I have to question ALL of these. What are you possibly looking at on a plane that you need that crazy cover up thing?

    and really the fetal bites? Who would think that's ok??? omg, seriously

    ReplyDelete
  4. The scary thing is that people must actually buy this stuff!

    ReplyDelete
  5. Two of those are just disturbing, and the rest are UNBELIEABLE!

    ReplyDelete
  6. Who would even come up with something like fetal bites and I'd be a little worried if I saw someone on a plane with that cover up. The rest are just gross and ridiculous.

    ReplyDelete
  7. These are just horrid! I should buy them and see what my hubby thinks..LOL!

    ReplyDelete
  8. fetal bites are seriously disgusting!

    ReplyDelete
  9. no, but those muscle pants reminds me of this tattoo I saw that was muscles and a piston on the leg cause the guy was a personal trainer.

    ReplyDelete
  10. Who the heck spends money on this stuff

    ReplyDelete
  11. What I wonder is who approved a budget for those products to be made?!

    ReplyDelete
  12. I agree with everyone else, the fetal bites are just wrong on so many levels!

    ReplyDelete
  13. Everything got a laugh but the fetal bites. Those are just disturbing.

    ReplyDelete
  14. OMG. The feet shoes are freaking me out!!

    ReplyDelete
  15. Oh my gosh.. I'd be so claustrophobic in the computer privacy get up!.. The fetal bits.... pitiful!

    ReplyDelete
  16. The things they come up with, lol!

    ReplyDelete
  17. I've seen the muscle leggings but omgoodness on the other articles LOL.

    ReplyDelete
  18. HA! WTH is that computer privacy screen? ROFL. I can not stop laughing after seeing that.

    ReplyDelete
  19. I would buy the muscle leggings. they're pretty awesome

    ReplyDelete

ShareThis

Stats and Resources