Fugly Friday: The Ugliest Things for Sale on Craigslist in New Orleans

9:27 AM

This is for all you men out there that love a "project." This project car will only cost you $3,100!

New Orleans has some beautiful old buildings, some sensational Mardi Gras floats, but even they aren't safe from the ugliness that finds its way for sale on Craigslist. This week's Fugly Friday post features the ugliest items that can actually be found for sale on the New Orleans Craigslist site. Keep in mind that none of these items are in the free section, they are all for sale and some are quite pricey. My favorite is the "project" car pictured above.


This is a real bargain. Buy the ugly statue for $25 and the nightmare you have is thrown in for free!


Supposedly these are "antique" carts, which must explain why you would pay $100 for broken junk.


While there is no doubt that this Coca Cola cooler is old, it may be a little too rusted and broken to be worth its $400 price tag.


Maybe it's not a couch. Maybe it is an overpriced and over-sized scratching post for cats?


You Might Also Like

33 comments

  1. Oh man all I can say are people are stupid!!!!

    ReplyDelete
  2. I've never been in New Orleans. Now I wanna go.

    ReplyDelete
  3. Hahaha, who would buy these?!

    ReplyDelete
  4. ohmygosh! that is quite the 'fixer upper'!

    ReplyDelete
  5. I'm so creeped out by the clown

    ReplyDelete
  6. That statue is beyond scary and my favorite bar stool/chair that I sit in to blog might look a lot like that sofa

    ReplyDelete
  7. Wow! What's wrong with people, lol?

    ReplyDelete
  8. It is amazing what people will sell. Holy moly

    ReplyDelete
  9. I think id pay 1 penny for any of it lol

    ReplyDelete
  10. That clown FREAKS me out!! That is crazy!!

    ReplyDelete
  11. Going to have nightmares about that clown!!

    ReplyDelete
  12. People will put anything on Craigslist.

    ReplyDelete
  13. I can't believe people list stuff like that!

    ReplyDelete
  14. Ok, the clown IS scary BUT ... it's an old piggy bank! You put the coin in his hand, pull the lever, and he pops it into his mouth. My great uncle used to collect those old cast-iron banks. They are actually (in good shape, etc) very collectable and valuable!

    ReplyDelete
  15. I know they say one person's junk is another person's treasure...but come on! LOL

    ReplyDelete
  16. I cannot believe people think others will but this crap.
    I am afraid of clowns to begin with, but if I were to have that scary one in my house, I would never sleep another minute again. =0

    These posts are some of my faves on your blog. =-)

    ReplyDelete
  17. It amazes me what people will try to sell, and amazes me even more still at the people that will buy it! :)

    ReplyDelete
  18. That clown (whatever that thing is) creeps me out, lol!

    ReplyDelete
  19. Hahahaha - now I want to go look at my Craigslist ads.

    ReplyDelete
  20. wow. I can't believe people actually sell this stuff.... more so I can't believe people BUY it!

    ReplyDelete
  21. LMAO! Too much fun stuff. I totally want that car!!!

    ReplyDelete
  22. Never mind the clown, I love the couch! Who wouldn't want to have that in their home.

    ReplyDelete
  23. I'm sitting here in amazement. One man's trash is another man's treasure? Doubtful.

    ReplyDelete
  24. I can't believe people want to sell trash and hope someone would buy it.

    ReplyDelete

ShareThis

Stats and Resources